همزمان با هفته وحدت برگزار شد؛

آیین تجلیل رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور از مداحان خراسان‌رضوی+فیلم

همزمان با هفته وحدت آیین تجلیل از زحمات مداح خراسانی رضا شیخی با حضور مصطفی خورسندی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با هدف قدردانی از زحمات مداحان در ترویج فرهنگ عاشورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۴۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

مراسم تجلیل و قدردانی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی کشور از زحمات مداحان خراسان رضوی+فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، همزمان با هفته وحدت و ایام مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات مداح خراسانی کربلایی رضا شیخی با حضور مصطفی خورسندی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور ، مسئولین کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی، جمعی از مداحان و پیشکسوتان از جمله کاظم اکبر زاده و  گلابگیر با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و مستمر مداحان در ترویج فرهنگ عاشورا و برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی برگزار شد.

کد ویدیو

در این مراسم، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با اهمیت نقش مداحان در انتقال پیام‌های عاشورایی و تقویت روحیه دینی در جامعه گفت: مداحان با صدای دلنشین خود، دل‌ها را به یاد امام حسین (ع) و ارزش‌های اسلامی متصل می‌کنند و این رسالت، مسئولیتی بزرگ و خطیر است.

 مصطفی خورسندی به چالش‌ها و مشکلاتی که مداحان در مسیر فعالیت‌های خود با آن مواجه هستند اشاره کرده و بر لزوم حمایت و پشتیبانی از این قشر تاکید کردند. وی افزود: مداحان در شرایط مختلف، با موانع و دشواری‌هایی روبه رو هستند که نیازمند توجه و حمایت جدی از سوی نهاد‌های مربوطه می‌باشند.

این مراسم به عنوان فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه مورد استقبال قرار گرفت و حاضران با تاکید بر ضرورت استمرار اینگونه مراسم‌ها و فعالیت ها، ابراز امیدواری کردند که با همت و تلاش جمعی، بتوانند فرهنگ عاشورا را در جامعه گسترش دهند و نسل‌های آینده را با این ارزش‌های والای انسانی و دینی آشنا کنند.

در پایان این مراسم مصطفی خورسندی با اشاره به نقش مهم مداحان در ترویج فرهنگ عاشورا و حفظ ارزش‌های اسلامی، از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و خالصانه مداح اهل بیت (ع) کربلایی رضا شیخی در برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی با اهدای طاقه و تیغه تجلیل و قدردانی به عمل آمد. این اقدام به عنوان نشانه‌ای از احترام و ارادت به مداحان و هیئات‌های مذهبی، مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار