دکتر اله بداشتی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج بنیاد مستضعفان:

اولویت رفع مشکلات کارخانجات است

گردهمایی فرماندهان بسیج پایگاه های کارخانجات سازمان بنیاد مستضعفان به میزبانی این سازمان برگزار گردید. دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور در این گردهمایی از برگزاری این نشست تخصصی مسئله محور که به منظور رفع مشکلات، نگاه تخصصی عمیق که بنا دارد مشکلات ،کارگران و کارخانجات را حل و فصل کند ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،گردهمایی فرماندهان بسیج پایگاه های کارخانجات سازمان بنیاد مستضعفان به میزبانی این سازمان برگزار گردید.

 دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  با حضور در این گردهمایی از برگزاری این نشست تخصصی مسئله محور که به منظور رفع مشکلات، نگاه تخصصی عمیق که بنا دارد مشکلات  ،کارگران و کارخانجات را حل و فصل کند ابراز خرسندی کرد.

 اله بداشتی گفت : وجه مشترک سازمان بسیج و بنیاد مستضعفان در حوزه رفع محرومیت استهر دو سازمان برای رفع محرومیت در تلاشند ، هلدینگ ها و شرکت های بنیاد مستضعفان کار اقتصادی انجام می دهند  که محرومیت زدایی کنند و چهره فقر رو کم رنگ کنند، به دست تهیدستان خدمات برسانند.

 وی گفت:سازمان بسیج هم یکی از ماموریت هایش رفع محرومیت است  به توان بسیجیان به توان مردم. یکی از وظایف ذاتی این سازمان مردم پایه کردن حل مسائل  است.ما با مردم برای مردم خدمت می کنیم ،ما در سه هزار نقطه کشور پایگاه بسیج داریم که بسیجیان ما کارگران ماهر ، مهندسین، مدیران عامل ها هستند.

اله بداشتی افزود :ما برنامه متنوع و متعددی در بخش کارگری داریم برای مثال بحث مشکلات اجتماعی کارگران ، آسیب های اجتماعی کارگران، پیشگیری از طلاق ، بحث مواد مخدر ، مباحث بهره وری و رونق در کار، نقش آفرینی کارگران در تولید که بتواند رقابت با کالای خارجی داشته باشد و نقش آفرینی کارگران در بهره وری در تولید ، رفع مشکلات و موانع کارخانجات زیرا اولویت رفع مشکلات کارخانجات است .   

در این مراسم نیز آقای مدیر روستا  به عنوان فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حکم خود را از طرف سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین دریافت نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار