خبرهای داغ:

کسب رتبه نخست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در جشنواره شهید رجایی

کسب رتبه نخست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در جشنواره شهید رجایی
اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، انتخاب شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مراسم تقدیر از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان لرستان با حضور استاندار، معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عصر سه‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جشنواره اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در گروه «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های ارزیابی رتبه نخست را به دست آورد و از حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

در این لوح، استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان ضمن تقدیر از همت و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز استان لرستان تقدیر و آرزوی موفقیت نموده‌ است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار