خبرهای داغ:
در آران و بیدگل انجام شد

برگزاری 440 برنامه در آران و بیدگل به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: هفته دفاع مقدس با ۴۴۰ برنامه در آران و بیدگل از جمله بهره‌برداری از ۱۰۰ پنل خورشیدی در شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۰۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ابوالفضل حسین دوست شب گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امام خمینی با درایت عقلانی و آینده‌نگری خود انقلاب فرهنگی و اعتقادی را تشکیل داد و مردم را پای کار انقلاب آورد.

وی افزود: اعجاز دفاع مقدس تنها در هشت سال جنگ تحمیلی نبود، بلکه برکات آن هنوز هم در جامعه جاری و ساری است و بسیج سازندگی یکی از این برکات به شمار می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مطالعه وصیت نامه شهدا، امام راحل و برگزاری یادواره‌ها ما را با زوایای بیشتری از آن همه ایثار و از خود گذشتگی آشنا می‌کند و این یکی دیگر از برکات دفاع مقدس است.

حسین‌دوست برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل را متشکل از ۴۴۰ برنامه متنوع اعلام و تاکید کرد: بهره‌مندی ۱۰۰ خانواده محروم از نعمت اشتغال‌زایی و ۱۰۰ پنل خورشیدی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل پیشگام در تولید انرژی خورشیدی توسط بسیج سازندگی است، اضافه کرد: با وارد مدار شدن این ۱۰۰ پنل تاکنون ۳۲۲ پنل خورشیدی توسط بسیج سازندگی در منازل محروم، ۱۶۰۰ کیلووات برق تولید می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل تصریح کرد: همزمان با این هفته ۱۰ یادواره شهدا در گوشه و کنار منطقه برگزار می‌شود که مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان منطقه از آثار فرهنگی آن بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار