تجلیل از امام جمعه اهل سنت شیف به مناسبت هفته وحدت

بمناسبت هفته وحدت جانشین تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر همراه با حجت‌الاسلام حمیدرضا ترخان با شیخ سیدحسن حسینی امام جمعه اهل سنت جزیره شیف، دیدار و از وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۱۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با شیخ سیدحسن حسینی امام جمعه اهل سنت جزیره شیف گفت : از اوایل انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم از راه های مختلف به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب بودند که بصیرت آگاهی قومیت های مختلف این سیاست نقش برآب شده است.

وی با بیان اینکه در اطراف پیامبر اکرم (ره) همه نژادها از جمله عرب و غیرعرب حضور داشنتد، تاکید کرد: قرآن کریم پیامبر گرامی (ص) را کامل‌ترین الگو و اسوه حسنه همه انسان‌ها در همه دوران معرفی می‌کند تا آنان که در جستجوی حق و رستگاری هستند در پیمودن کمال، از ایشان پیروی کنند.

جانشین تیپ امام صادق (ع)اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی شاخصه و ویژگی مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در آن همه مسئولان و دست اندرکاران امر اداره کشور براساس شایسته سالاری و بدون در نظر گرفته مذهب و قومیت انتخاب می‌شوند.

 وی همچنین در ادامه وحدت را ضامن حفظ همبستگی و انسجام نظام دانست و تاکید کرد: در سایه وحدت عملی بین مذاهب و قوم های مختلف در سطح کشور، مانع از نفوذ دشمنان در جامعه خواهیم بود و همه ما وظیفه داریم در همین راستا گام برداریم.

فاصله زمانی میان 12 ربیع‌الاول که سالروز ولادت پیامبر اسلام (بنابر روایات اهل سنت) تا 17 ربیع الاول (بنابر روایات شیعه) با عنایت امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد، این اقدام موجب وحدت آفرینی بیشتر میان مسلمانان شده است.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار