خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

از حضور در مناطق محروم تا پای کار آوردن جوانان و اثربخشی خدمات محرومیت زدایی

اردوی جهادی یک روزه بتن ریزی دو واحد مسکونی افراد معسر و تحت پوشش بهزیستی توسط گروه جهادی شهید حجت باقری حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۴۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین عالیشوندی مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراشبند اظهار داشت: اردوی جهادی یک روزه بتن ریزی دو واحد مسکونی افراد معسر و تحت پوشش بهزیستی توسط گروه جهادی شهید حجت باقری حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) انجام شد.

وی ادامه داد: این دو واحد مسکونی با ١۴٠ متر مربع که هر واحد ٧٠ متر است که زمین آن توسط شورای مسکن شهرستان و اداره راه و شهر سازی تامین شده است،و  از ابتدا توسط گروه جهادی شهید باقری در دستور کار قرار گرفت است و به زودی دیوار چینی آنها نیز کار خواهد شد.

 به گفته این مقام مسئول، بسیج سازندگی همواره به دنبال امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم بوده و در این مسیر از ظرفیت و مشارکت مردم نیز استفاده کرده است؛ بطوری که حضور جهادگران در روستاها و پای کار آوردن جوانان روستا از عوامل مهم اثربخشی گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی است.

وی، این اقدام را یک حرکت معنوی و شایسته بیان کرد و ادامه داد: مراحل بعدی پس از دستورالعمل اجرایی در ماه‌های آینده اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: مبلغ برآورد شده برای ساخت این منزل مسکونی ٣٠٠ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار