مؤسسه آموزش سلامت مشگین‌شهر به دانشکده ارتقا می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با افزایش رشته‌های جدید و جذب دانشجو، قرار است مؤسسه آموزش عالی سلامت مشگین‌شهر به دانشکده ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

مؤسسه آموزش سلامت مشگین‌شهر به دانشکده ارتقا می‌یابد

علی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل اظهار کرد: مسئولان شهرستان مشگین‌شهر تلاش می‌کنند تا هتل ساوالان این شهر را به صورت موقت در اختیار این دانشگاه قرار دهند که البته بازسازی و نوسازی این مجموعه نیز جز اولویت‌های اصلی است.

وی از افزودن شدن یک رشته جدید به مجموع رشته‌های این مؤسسه آموزشی خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با افزایش رشته‌‌ها و جذب دانشجویان جدید این مؤسسه به دانشکده تبدیل شده تا فعالیت خوبی را در تربیت دانشجویان متخصص و حاذق شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر این مؤسسه آموزشی در 2 رشته پرستاری و فوریت‌های پزشکی نسبت به جذب دانشجو اقدام کرده و بیش از 11 سال است که در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بوده است.

محمدیان افزود: تلاش خواهیم کرد تا بخشی از مشکلات این مجموعه آموزشی را برطرف و با افزوده شدن رشته‌های جدید و همچنین جذب دانشجویان در رشته‌های فراهم شده، بتوانیم توسعه این مجموعه را شاهد باشیم.

در حالی وعده 11 ساله مسئولان در تقویت و توسعه این مؤسسه آموزشی بر زمین مانده که در آستانه سال تحصیلی جدید دانشجویان این دانشگاه نگران و بلاتکلیف فعالیت یا تعطیلی این مؤسسه هستند، در حالی که مسئولان شهرستان مشگین‌شهر دست به کار شدند تا ساختمانی را برای این مؤسسه فراهم کرده و زمینه تحصیل دانشجویان را در سال تحصیلی جدید فراهم کنند.

در روزهای اخیر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای بازپس‌گیری ساختمان خود اقدام به قفل زدن درب این مجموعه شدند تا جلوی فعالیت مؤسسه آموزش عالی سلامت مشگین‌شهر در ساختمان دانشگاه آزاد گرفته شده و امکان بازپس‌گیری این ساختمان با فشارها و تهدیدها فراهم آید.

در 11 سال اخیر وزرا و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان وعده‌های بی‌سرانجامی را در احداث ساختمان مستقل و افزایش رشته‌های این مؤسسه داده‌اند، اما هیچ کدام از آنها عملی نشده و همچنان این مؤسسه در بلاتکلیفی به سر می‌برد که انتظار می‌رود مسئولان امر در آستانه سال تحصیلی جدید تدبیری مناسب برای کاستن از نگرانی‌های دانشجویان این مؤسسه آموزشی بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار