پنجمین دوره توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان سمنان برگزار شد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان گفت: پنجمین دوره توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه سمنان به همت روابط عمومی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

 

امیر ایجی در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری در برهه کنونی اظهار کرد: روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان در راستای توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج اقداماتی از جمله به کارگیری اساتید مجرب و توانمند استان برای آموزش خبرنگاری در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: در همین راستا تا کنون چهار دوره توانمندسازی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان سمنان برگزار کرده است و امسال در ادامه همان مسیر پنجمین دوره توانمندسازی را ویژه این قشر برگزار کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: در این دوره حسین نورانیان به عنوان یکی از اساتید مجرب استان سمنان به بیان شیوه‌ها و فنون خبرنگاری و خبرنویسی پرداخت و همچنین امید مظفری معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان و حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز به بیان اهمیت حرفه خبرنگاری با رعایت اصول و قوانین مربوطه در این حوزه پرداختند.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان سمنان به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان سمنان با حضور 100 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار