استفاده از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج با جدیت دنبال می شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه امروز عصر ارتباطات، جنگ نرم و رسانه است، گفت: استفاده از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امید مظفری، معاون روابط عمومی  و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پنجمین دوره توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان سمنان که در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نقش رسانه اگر به شکل درست انجام و تصویری درست از وقایع و رویدادها ارائه دهد، تأثیری بسیار مهم می تواند در افکار عمومی داشته باشد.

وی با اشاره به قدرت رسانه در عصر حاضر گفت: هر فردی باید در عرصه تبیین مقاومت و مردانگی ها یک روای باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج این استان بیان کرد: برنامه ریزی های مدونی در این حوزه انجام شده است و ما اعلام آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از این ظرفیت می کنیم.

مظفری با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در برخی روستاهای استان گفت: حضور بچه های مخلص بسیجی این استان در این مناطق برای برداشتن باری از دوش مردم و یا حضور و فعالیت جهادگران بسیجی از اقشار مختلف جوان و نوجوان همگی نیاز به انعکاس هنرمندانه اصحاب رسانه دارد و می توان از بطن این فعالیت ها سوژه یابی در راستای اطلاع رسانی و خبررسانی کرد.

وی خطاب به خبرنگاران جمع حاضر گفت: زبان گویای بسیج باشید و از فرصت ها به بهترین وجه ممکن استفاده کنید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان ضمن قدردانی از روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان برای برگزاری این دوره خبرنگاری اظهار کرد: آموزش هدفمند از اهداف و رویکردهای روابط عمومی سپاه است و در نظر داریم نسبت به برگزاری دوره تکمیلی و تخصصی خبرنگاری ویژه بهترین نفرات را پس از ارزیابی های انجام شده از سوی اساتید این دوره های خبری اعلام می شود، اقدام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز گفت: امروز با جنگ نرم از سوی دشمنان به اشکال و با استفاده از ابزار مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه از جنگ جهانی دوم به بعد عبارت و واژه جنگ نرم بر سر زبان ها افتاد و مردم جهان متوجه شدند در مقابل جنگ سخت جنگ نرم نیز وجود دارد، گفت: کارشناسان می گویند هر چه نبردی که در آن سلاح و تجهیزات باشد جنگ سخت است و هر چه توسط اطلاع رسانی به شیوه های مختلف انجام می شود جنگ نرم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمان از دیگر وجوه تمایز جنگ سخت و نرم را الزامی و اجباری و تهدیدآمیز بودن جنگ سخت عنوان کرد و گفت: جنگ ن رم جنگی اقناعی است.

راسخی با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در برهه کنونی گفت: امروز عصر ارتباطات، رسانه و جنگ نرم است و شما اصحاب رسانه می توانید در این زمینه کارساز و اثرگذار باشید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار