خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:

عزت و اقتدار امروز نتیجه دوران دفاع مقدس است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: عزت و اقتدار امروز نتیجه دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۵۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحمانی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با همه کمبودها دفاع و در برابر دشمن ایستادگی کردند و رمز موفقیت شان ایمان به خدا بود.

وی ادامه داد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دست خالی و از جان گذشتگی در مقابل دشمن ایستاده و نگذاشتند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد در حالی که در زمان شاهان بخش هایی از کشور جدا شد.

حجت الاسلام رحمانی اضافه کرد:  این موضوع باید به نسل جوان تبیین شود چراکه با ایمان به خدا، وحدت مردم و نیروهای مسلح، جهاد و روحیه شهادت طلبی  عزت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک  هفته وحدت، اظهار کرد: پیامبر اسلام کامل ترین الگو و بهترین معیار برای بشریت بوده و قرآن تبعیت از پیامبر را بر همه واجب کرده است.

 حجت الاسلام رحمانی اخلاص، اعتدال و بخشش را از ویژگی های مهم پیامبر اسلام و رمز موفقیت ایشان خواند و افزود: پیامبر مصداق کامل این شاخصه هاست و تبعیت از ایشان دوست داشتن خداوند است.

وی در ادامه به عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه امامت تبریز پرداخت و ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پویش های تولیدات مجازی، اردوهای فرهنگی تفریحی، عطر افشانی مزار شهدا ، برگزاری یادواره های خانگی شهدا، ختم قرآن به یاد شهدا، گرامیداشت هفته دفاع در قالب جهاد تبیین، جشن ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، برپایی نمایشگاه های توانمندی بانوان و دفاع مقدس، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، برپایی سیر نمایشگاهی دفاع مقدس ، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع دفاع ،تجلیل از ایثارگران و برگزاری شب شعر و روایت گری از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار