خبرهای داغ:

پذیرش شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در فرابورس

تبریز- شرکت توسعه صنعتی (خدمات صنعتی) گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در بورس پذیرفته شد
کد خبر: ۹۶۲۸۲۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اعلام این خبر گفت: شرکت خدمات صنعتي تراکتورسازی ايران، يکي از شرکت‌های گروه صنايع تراکتورسازي ایران مراحل موردنیاز جهت‌پذیرش در فرابورس را طی نموده و موفق به اخذ تأییدیه لازم جهت‌پذیرش گردید.

عادل یعقوبی اضافه کرد: این مجموعه ضمن پذیرش در فرابورس نسبت به تغییر نام خود باتوجه‌به رسالت و مسئولیت‌های جدید از شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران به شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران اقدام نموده است.

وی با تأکید بر اینکه پذیرش در بورس امروزه یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌ها برای رشد و توسعه است افزود: ضمن اینکه حضور در بازار سرمایه به امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری فعالیت‌های مالی ختم شده و توجه و رعایت در استفاده از منابع مالی و کنترل هزینه‌کردها را دوچندان می‌کند.

یعقوبی درباره خود شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران که قبلاً با عنوان خدمات صنعتی شناخته می‌شد اظهار داشت: اين مجموعه به‌عنوان يکي از قديمي‌ترين شرکت‌های اقماری گروه تراکتورسازان، نقش مؤثري در فعالیت‌های اين گروه صنعتي داشته به‌طوری که علاوه بر تأمين، توليد و توزيع انواع حاملهای انرژي موردنیاز مجتمع تراكتورسازي ايران، خدمات فني و مهندسي، تأسيسات و تجهيزات صنعتي در داخل و خارج مجموعه تراکتورسازي ایران ارائه مي‌كند.

این فعال حوزه اقتصادی با اشاره به روندی که شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی از بدو تأسیس تا به امروز طی کرده گفت: فعالیت‌های این مجموعه در طی سال‌های گذشته با انجام بيش از 130 پروژه صنعتي در زمینه‌های تأسیسات، صنعت، ساختمان، نيرو و... و همچنین توليد مجموعه تجهيزات هيدروليك تراكتور از جمله پمپ هيدروليك، مجموعه كلاچ، توليد و مونتاژ مجموعه داشبورد انواع تراكتور نشانه‌ای از توانمندی‌های اين شركت دارد.

وی توليد ابزارآلات برشي مخصوص و استاندارد از جمله انواع‌هاب، شيپر كاتر و... و انواع گيج، فيكسچر و قالب و توليد قطعات چدن و فولاد  آلياژي و قطعات ورقي تراكتور از دیگر مأموریت‌های توسعه صنعتی اعلام و عنوان کرد: باتوجه‌به نياز كشور به محصولات استراتژيك راه‌سازی و عمراني، طراحی و تولید انواع ماشین‌آلات عمراني و راه‌سازی از جمله انواع بکهو لودر نیز به فعالیت‌های این شرکت اضافه شده است.

یعقوبی در پایان ابراز امیدواری کرد همانند سایر شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار سرمایه شاهد بازدهی، رشد، توسعه و شکوفایی هر چه بهتر شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بلندمدت باشیم.

 گروه صنعتی تراکتورسازی ایران هم‌اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در ارومیه و کردستان، ۲ شرکت در خارج از مرزهای ایران اسلامی، بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به انواع تراکتور را تأمین و سال گذشته با ۴۱ میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور توانسته نقش قابل‌توجهی در صنعت و اقتصاد کشور ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار