برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شاهرود

شاهرود_ در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، نشین کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۸۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با گرامیداشت ایام، با تاکید بر اینکه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در راستای همکاری برنامه‌های ابلاغی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تشکیل می‌شود، افزود: بسیج دانش آموزی و فرهنگیان یک تشکل نیست و همراه و نیروی آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مرکز تربیت آینده کشور است، گفت: باید با همکاری از ظرفیت‌ها درست استفاده شود.
اسماعیلی موضوع عفاف و حجاب را با فرهنگ سازی صحیح مورد تاکید قرار داد.
وی به اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: اجلاسیه شهدای دانش آموز شهرستان شاهرود در دل اجلاسیه شهدا شهرستان برگزار خواهد شد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز با خیرمقدم و گرامی داشت ایام، بر اهمیت درس آمادگی دفاعی و جذب معلمان در این راستا و همکاری با بسیج دانش آموزی تاکید کرد.
وی حجاب و عفاف و ابلاغ شیوه نامه اجرایی این امر به مدارس و استفاده از ظرفیت بیرونی برای ارتقاء این موضوعات تصریح کرد و بر همکاری و مشارکت در برنامه‌ها با بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تصریح کرد.
فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.
ارائه گزارش برنامه‌های بسیج فرهنگیان توسط سرهنگ پاسدار علی اکبر شکوری و فعالیت‌های آمادگی دفاعی توسط مربیان آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی شهرستان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار