خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در اردوگاه بیشه:

پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون تلاش های روحانیون و. طلاب بوده است

پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون تلاش های روحانیون و. طلاب بوده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در اردوگاه بیشه گفت: پیروزی انقلاب و سربلندی انقلاب در همه عرصه ها مرهون تلاش های طلاب بوده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در اردوی طلاب بسیجی استان که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان در بیشه  برگزار  شد خطاب به  روحانیون  گفت: کسی که وارد حوزه علمیه می شود بداند که  وارد عرصه سختی شده، و دشوار ولی درعین حال شیرین است.

درویشی حوزه های علمیه شیعه  را مشوق مردم در مسیر معنوی  خواند و خاطر نشان  کرد: طلاب در طول سال های گذشته همواره در کنار مردم بودند و  مشوق  آنها در مسیر حرکت به سمت معنویت و رستگاری  بودند و  طلاب در مقابل  با ظلم و ستم سال های گذشته ایستادند. 

حجت الاسلام والمسلمین درویشی با  اشاره به نقش طلاب در پیروز  انقلاب اظهار داشت: پیروزی انقلاب و سربلندی انقلاب در همه عرصه ها مرهون تلاش های طلاب بوده است وطلبه ها امروز باید ادامه دهنده راه طلابی باشند که در پیشبرد اهداف انقلاب  نقش بسزایی داشتند. 

درویشی با بیان اینکه طلاب باید به نقش خود در پیشبرد اهداف انقلاب جامه عمل بپوشانند ابراز داشت: لازمه این پیشبرد  آگاهی و بروز بودن محتوای علمی و مبانی فکری و اندیشه ای طلاب و روحانیون می باشد. 


انتهای پیام /


 .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار