نشست هم اندیشی صنف رانندگان حرفه ای در شهرکرد

اولین جلسه توجیهی و هماهنگی رانندگان حرفه ای ماشین آلات راهسازی در پایگاه کارگری رانندگان حضرت ابالفضل العباس ( علیه السلام) شهرکرد برای هم افزایی خدمت رسانی به مردم در شرایط نیاز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین جلسه توجیهی و هماهنگی  رانندگان حرفه ای ماشین آلات راهسازی گردان مهندسی رزمی تیپ ۴۴حضرت قمربنی هاشم ( علیه السلام) در پایگاه کارگری رانندگان حضرت ابالفضل العباس ( علیه السلام) با حضور بسیجیان و مسئولین گردان مهندسی رزمی برگزار شد.

محمدعلی غلامی در تشریح اهداف این جلسه گفت: این نشست در محل پایگاه حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام)  انجمن صنفی رانندگان ناوگان کمپرسی و ماشین آلات سنگین شهرکرد برگزارشد، که صرفا رانندگان حرفه ای ماشین آلات راهسازی دعوت شده بودند.

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی مانند زلزله، سیل، برف سنگین و ... که استان ما هم یکی از نقاط کوهستانی و صعب العبور با شرایط جوی و و جغرافیایی سخت می باشد، برگزاری نشست ضروری بود که رانندگان حرفه ای گردهم آمده و پیرامون مسایل کاری برای خدمت رسانی به مردم در شرایط نیاز هم اندیشی کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: در طول سال حداقل سه الی چهاربار نیز این گردهمایی ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ تنی چند از مسوولان گردان رزمی مهندسی تیپ ۴۴حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست هم اندیشی برای توجیه تخصصی حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار