پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد:هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آنهاست که ...
کد خبر: ۹۶۲۸۳۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد طی پیامی ضمن تبریک میلاد سراسر نور ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله و علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
متن پیام سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند به شرح زیر است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الْرَّحیمْ
مِّنَ ٱلْمُؤمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُۥ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلاً
«دوران دفاع مقدّس برای ملّت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملّت بتواند اعماق جوهره ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد و نشان داد.» امام خامنه ای (مدّ ظلّه)
هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آنهاست که با ایثار و فداکاری جلوه های زیبایی به نمایش گذاشته و دفاع مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران به ثبت رساندند.
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
این هفته در واقع نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند آن، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با توکل بر خداوند متعال، رهنمود های حضرت امام (ره)، ایمان و  رشادت های سربازان اسلام، توانستند بر مستکبران عالم پیروز شوند.
اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و ولادت زریّه پاکشان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
برادر شما سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار