تجلیل از خانواده شهید اهل سنت توسط تیپ امام صادق (ع)

به مناسبت هفته وحدت ، با حضور جانشین تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر، روحانی تبلیغی تیپ امام صادق (ع) و امام جمعه اهل سنت شیف از خانواده شهیده اهل‌سنت خدیجه عباسکی از جزیره شیف تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۴۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین فرماندهی تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک ولادت پیامبرعظیم‌الشأن اسلام از اتحاد و همبستگی این دو مذهب به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: ما در جامعه‌ای زندگی می کنیم که شاهد نقش آفرینی تمامی شهروندان از شیعه تا سنی تا ارمنی و مسیحی و دیگر مذاهب در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است و خانواده های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب، الگویی برای همه ما هستند.

جانشین فرماندهی تیپ امام صادق (ع) افزود: خانواده‌های شهدای اهل سنت الگویی مناسب در بین اقلیت‌های مذهبی کشور هستند که در راستای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی با تقدیم فرزندان عزیز خود یکی پس از دیگری دین خود را به خوبی هر چه تمام تر به نظام و انقلاب ادا کردند.

سرهنگ گرامی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند تا کشوردر امنیت و اقتدار باشد. حضور مردم ازهر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

در این دیدار از خانوده شهیده خدیجه عباسکی از شهدای اهل سنت جزیره شیف تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار