خبرهای داغ:

پایش و ارزیابی بیش از ١٨ هزار و ۴١٠ محل مستعد خوردگی در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگازگچساران ازپایش وارزیابی بیش از١٨هزار و۴١٠محل مستعدخوردگی با مساحت۶۴۴ هزارو١٢٢دسیمترمربع درضخامت سنجی،آلتراسونیک بر روی تجهیزات این شرکت ازابتدای سال جاری تااواسط شهریور خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۶۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، غلامرضا کمالی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: آزمایش‎‌های ضخامت‌سنجی و آلتراسونیک جهت انجام ارزیابی، شناسایی و انجام تعمیرات محل های مستعد خوردگی  در سیستم‌های لوله کشی و  تجهیزات ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران ۳، ایستگاه‌ تقویت فشار گاز گچساران ۴، ایستگاه تقویت فشار گاز بی بی حکیمه ۲، ایستگاه تزریق گاز گچساران، مجتمع گاز و گاز مایع ۱۲۰۰، چندراهه‌های گازی گچساران با موفقیت انجام شد.

وی اظهار کرد: حاصل این فعالیت ها شناسایی ۶۹ محل مشکل دار و رفع اشکال ۶۸ محل از ۶۹ محل معیوب شناسایی شده می باشد و رفع یک مورد مشکل باقیمانده نیز در حال انجام است.
 
وی افزود: شناسایی  این محل های مستعد خوردگی که هریک مستعد حادثه نیز می توانستند باشند؛ به‌منظور حفاظت از جان پرسنل شاغل و سلامت تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای پیشگیری از وقوع حوادث جانی و مالی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر از کارکنان سخت‌کوش نفت گچساران به اقدام‎‌های جهاد گونه انجام‌شده در اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات این شرکت اشاره و اظهار کرد: بازرسی های دوره‌ای و مستمر ازسامانه‌های حفاظت کاتدی نصب‌شده روی خطوط لوله زیرزمینی، در جهت اطمینان از عملکرد مطلوب این سامانه ها به منظور جلوگیری از آسیب به خطوط لوله به صورت مستمر در حال انجام و اقدامات مهندسی و تعمیراتی مورد نیاز در اسرع وقت انجام می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار