آغاز دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا در بام ایران

دومین رزمایش معنوی،فرهنگی رهروان شهدا همزمان با سراسر کشور با رمز مقدس«یاعلی ابن ابیطالب علیه السلام» در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۷۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا با رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب علیه السلام » همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: این رزمایش با هدف دیدار سراسری با ۱۵۰ هزارخانواده شهید و جانباز توسط پاسداران و بسیجیان صبح امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و خانواده های معظم شهدا و به صورت ارتباط تصویری با سپاه های استانی همراه با رونمایی از پوستر این رویداد شروع گردید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و آزادگان همواره در دستور کار سپاه و بسیج بوده؛ ولی از سال گذشته به صورت ویژه همزمان با هفته دفاع مقدس به مدت یک ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: به همین مناسبت از امروز دیدار با بیش از 1600خانواده شهید، جانباز و ایثارگر و آزاده استان چهارمحال و بختیاری توسط پاسداران و بسیجیان شروع گردید.

وی گفت: سایر مسئولین و نیروهای انتظامی و ارتش نیز با خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان یگان های مربوطه دیدار می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار