فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

۲۳۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان زیرکوه اجرا خواهد شد

۲۳۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان زیرکوه اجرا خواهد شد
نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۸۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان زیرکوه سرهنگ پاسدار محسن کاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ، گفت: براساس برنامه ریزی هایی که انجام گرفته به منظور پاسداشت رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز در دوران هست سال دفاع مقدس ، برنامه های خوبی برای گرامی داشت این ایام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه ۲۳۶ برنامه متنوع در سرفصل های مختلف برنامه ریزی شده گفت این برنامه ها در طول هفته مقدس در نقاط مختلف شهرستان در حوزه های فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی ، محرومیت زدایی و سازندگی ، ورزشی ، فضای مجازی و .... اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد برپایی نمایشگاه هایی در سطح شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، برپا خواهد شد و برنامه ریزی شده است تا نسل جوان هر چه بیشتر با این ایام آشنا شوند همچنین اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان به عنوان برنامه بزرگ و محوری هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد و یادواره های متعدد شهدا به صورت پایگاهی ، آبروی محله ، بخشی و خانگی به منظور پاسداشت خون شهدا نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد جهت همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از پیشکسوتان دفاع مقدس جهت حضور در مدارس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهد شد.

 سرهنگ پاسدار محسن کاری در پایان گفت شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «« در راه فتح قله ایم »» و در همه برنامه های اجرایی این شعار ، چراغ راه خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار