خبرهای داغ:
همزمان با آیین اهدای جهیزیه در شیراز با حضور سردار حزنی؛

183 سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان کازرون اهدا شد

در آستانه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و همزمان با آیین اهدای جهیزیه در شیراز با حضور سردار حزنی، ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان غرب استان فارس در شهرستان کازرون اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۰۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و همزمان با آیین اهدای جهیزیه در شیراز با حضور سردار حزنی، ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان غرب استان فارس در شهرستان کازرون اهدا شد.

این مراسم که همزمان با سراسر استان فارس در 5 نقطه برگزار شد، شهرستان کازرون میزبان شهرستان های نورآباد ممسنی، رستم، کوهچنار و فراشبند بود که با معرفی بسیج سازندگی نواحی با مدیریت قرارگاه پهنه ای غرب فارس جهیزیه ها به نوعروسان اهدا شد. 

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این مراسم با تبریک17ربیع الاول  ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفه دفاع مقدس بیان داشت: در آستانه کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس هزار سری جیهزیه در استان فارس به نوعروسان اهدا شد. 

وی ادامه داد: به مناسبت کنگره شهدای استان فارس، ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیج سازندگی سپاه فجر در 5 نقطه از استان شامل شهرستان های جهرم، لارستان، اقلید، فسا و کازرون 1000 سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: شهرستان کازرون در این برنامه میزبان شهرستان های قرارگاه پهنه ای غرب فارس که شامل شهرستان های فراشبند، کوهچنار، رستم، نورآباد ممسنی و کازرون بود که 183سری جهیزیه به نوعروسان اهداء کرد. 

وی تصریح کرد: در این برنامه خداپسندانه که با مشارکت کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهرستان کازرون انجام گرفت 5 قلم اساسی جهیزیه نوعروسان  جهت زندگی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی به ارزش قیمتی 60میلیون تومان به خانواده کم برخوردار تحویل داده شد. 

سرهنگ حیاتی از اهداف این برنامه خیرخواهانه گفت و افزود: هدف از اجرای چنین برنامه های خیرخواهانه تشویق عموم مردم برای  کمک به امر خیر، که سبب خوشبختی و شروع زندگی مشترک زوج های جوان در جامعه اسلامی می باشد یاد کرد. 

در انتهای این مراسم با حضور مسئولین شهرستان کازرون و برخی مسئولین شهرستان های غرب فارس خودروهای حامل جهیزیه به سمت محل های زندگی نوعروسان اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار