خبرهای داغ:
فرمانده پادگان مهندسی شهرستان بروجرد:

دفاع‌مقدس برهه‌ای از تاریخ ماست و برای نسل جوان باید تبیین شود

دفاع‌مقدس برهه‌ای از تاریخ ماست و برای نسل جوان باید  تبیین شود
فرمانده پادگان مهندسی شهرستان بروجرد گفت: دفاع‌مقدس برهه‌ای از تاریخ ماست و باید به درستی تبیین شود زیرا اگر دفاع‌مقدس به خوبی تبیین نشود دشمن به گونه دیگری روایت می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد بیان کرد:  دشمن در ۳۱ شهریور ماه حمله خود را آغاز کرد، و به گفته دشمن طی چند روز کشور را تصرف کند اما مردم ما مقتدرانه جلوی دشمن ایستادند دشمن فهمید  کشور  توانایی  مقابله  با ما را ندارد نمی‌تواند با کشور ما مقابله کند.


 وی  مردم‌سالاری را  سبب پیروزی خواند و گفت: دشمن  خواست هویت ایرانی را محو کند لذا ما در مقابل همه دشمنان در دفاع‌مقدس ایستادیم و کشورهای مختلف هرآنچه در اختیار داشتند را در اختیار صدام گذاشتند و سران عربی صدام را از نظر مالی پشتیبانی کردند و رزمندگان ما در اصل با همه دنیا از کشور دفاع کردند.

 او با اشاره به اینکه نیروهای مسلح هشت سال در خط مقدم مقابله با دشمن ایستادند افزود: علاوه بر رزمندگان نیز مردم عادی و شهروندان هرآنچه در توان داشتند برای کمک به رزمندگان در طبق اخلاص گذاشتند و از همه اقشار در میدان‌های نبرد با دشمن حاضر شدند و در راس همه اینها امام‌ راحل بود که با دستورات قاطع و نفوذ کلامی که داشت در روحیه مردم اثرگذار بود. 

فرمانده پادگان مهندسی شهرستان بروجرد با اشاره به آزادی خرمشهر و زنده نگه داشتن دفاع مقدس تصریح کرد: درعملیات بیت‌المقدس چند عملیات وجود داشت تا خرمشهر آزاد شد و همه به عنوان مدافعان ایستادند.  دلاوری‌های رزمندگان و شهدا را به خوبی برای نسل جوان بیان کنیم زیرا دفاع‌مقدس حیات دارد و زنده است و باید آن را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع‌مقدس بسیار زیاد است و تمامیت ارضی کشور حفظ شد اظهار داشت: جهاد و خودکفایی امروز مرهون خون شهدا است، و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و محور مقاومت از اثرات و دستاوردهای دفاع‌مقدس و نفوذ بیداری اسلامی است.

امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر ایران اسلامی عنوان کرد: اگر امروز در کشور موشک و پهپاد تولید می‌شود و جزء قدرت‌‌های بی‌نظیر هستیم به برکت دفاع‌مقدس است. نخبگان امروزی نشات گرفته از دفاع‌مقدس است و ایستادگی ملت یکی از دستاوردهای آن است. دانشجویی که پرچم را برافراشته می‌کند این به برکت دفاع‌مقدس است.

 وی خاطرنشان کرد:جنگ شناختی یکی از شاخه های آن جنگ روایت‌هاست و آنچه به موقع گفته شود وعملیات حمله به عین‌الاسد بود که دشمن به گونه دیگری روایت کرد یا عملیات وعده صادق که دشمن وارونه جلوه داد، لذا باید در مواجه با این گونه روایت ها آگاه باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار