خبرهای داغ:
سحاب نظری خبر داد

ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد / اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی در راه‌های اسدآباد

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد و اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی در محورهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد / اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی در راه‌های اسدآباد

یزدان سحاب نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: یکی از کریدورهای مهم و استراتژیکی کشور در شهرستان اسدآباد قرار گرفته و هر ساله بالغ بر ۹۰ میلیون تردد در گردنه اسدآباد به ثبت می‌رسد که نشان دهنده اهمیت ویژه این گردنه در حمل ونقل جاده‌ای کشور است.

وی ادامه داد: به منظور کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی طی دو سال گذشته ۱۴ کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی و سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد اجرا شده است و هم اکنون نیز عملیات تعریض این گردنه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری افزون بر ۱۸۰ کیلومتر خط کشی،۱۰ کیلومتر بهسازی رویه آسفالت، رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز،۵۶۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی و شانه سازی، پنج مورد ترانشه برداری، ۱۲ مورد تعریض، تعمیر و لایروبی پل و آبرو در سطح راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: امسال ۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان اسدآباد با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی در حال ساخت است و در تلاش هستیم این پروژه ها امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار