خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار جهانی به زانو درآمده است

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار جهانی به زانو درآمده است
سرهنگ حیدری عنوان کرد: ایران امروز جهانی شده و همه دنیا به دنبال برقراری ارتباط با ایران است. به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار جهانی جلوی ایران زانو زده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی ناحیه امام حسن ع برگزار گردید ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و ولادت حضرت رسول(ص) به بیان نکاتی در موضوع دفاع مقدس پرداخت و گفت: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران نوپا بود استکبار جهانی با حمایت از رژیم بعث عراق جنگ ۸ ساله ایران و عراق را بر ما تحمیل کرد. آمریکا و استکبار جهانی، از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، به دنبال براندازی نظام بودند؛ زیرا منافع خود در منطقه را در خطر می‌دیدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه افزود: اما مردم همیشه در صحنه و با بصیرت و ولایتمدار، در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقاومت و ایستادگی کردند. یکی از شاخصه های اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس، استقامت و پای کار بودن مردم به رهبری امام خمینی ره بوده است.

 

سرهنگ حیدری به نقش ایران در جامعه جهانی اشاره کرد و گفت: ایران امروز جهانی شده و همه دنیا به دنبال برقراری ارتباط با ایران است. به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار جهانی جلوی ایران زانو زده است. اسرائیل این روزها لحظات سختی را می گذراند. از قدرت محور مقاومت ترسیده و نفس های آخر خود را می کشد و در حال سقوط است.

 

وی به اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: وظیفه ما گرامیداشت یاد شهدا و ادامه دادن راه آنها ست. به فرموده مقام معظم رهبری، کشف کردن گنجینه های دفاع مقدس میتواند موانع امروز را برطرف کند. با اتحاد و همدلی پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش های آن باشیم. اهمیت هفته دفاع مقدس و انتشار آن در جامعه، یکی از راه های آگاه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. استفاده از بنرها، برنامه هایی بین نماز جماعت در ادارت و حضور مسوولان در برنامه های اجرایی یادواره شهدا موجب دلگرمی خواهد بود.

 

سرهنگ حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن با همه امکانات خود در حال جنگ است. ازطریق رسانه‌ ها، به دنبال گسترش سبک زندگی غربگرایانه در ایران اسلامی است. وظیفه هریک از نهادهای دولتی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هدف است. امروز علاوه بر کار تخصصی، باید جهاد تبیین و همراه نمودن جامعه هدف با انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داد. با همت گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت های سپاه و خیرین رزمایش مومنانه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار