پیام سپاه قمربنی هاشم (ع) بمناسبت انتصاب امام جمعه شهرکرد

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام، انتصاب نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۸۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انتصاب شایسته حضرت حجت الإسلام والمسلمین جناب آقای سید ابوالحسن فاطمی (دامت إفاضاته) بعنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد که با درایت و حسن انتخاب رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)  انجام شده است، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات ۱۳ ساله حضرت حجت الاسلام و المسلمین نکونام در استان بویژه همراهی صمیمانه با مجموعه سپاه و بسیج استان، همراهی و همدلی با شجره طیبه صالحین و گروه های جهادی کمال تقدیر و تشکر را داریم.
رجاء واثق داریم  به فضل الهی حضور ارزشمند حضرت‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی «زیدعزه» در  این دیار  شهیدپرور، منشأ خیر و برکات فراوان برای مردم ولایتمدار و تحولات فرهنگی و تعالی معنوی همه جانبه استان خواهد شد.
پاسداران غیور و بسیجیان و سربازان سلحشور  سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تمام  توان و ظرفیت برای به انجام رساندن این ماموریت سترگ و تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان در خدمت نماینده معظم له در چهارمحال و بختیاری خواهند بود.
  توفیق روز افزون  را از خداوند متعال برای این علمای فاضل و مهذب و متعهد در  سایه توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت رهبر معظّم انقلاب اسلامی  آرزومندیم.
 
با تقدیم احترام 
رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار