خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

رسانه ها با جهاد تبیین، رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس را منعکس نمایند

رسانه ها با جهاد تبیین، رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس را منعکس نمایند
حجت الاسلام حشمتی گفت: دشمن ذهن جوانان ما را با بمباران تبلیغاتی، هدف قرار داده و رسانه ها تلاش کنند تا رشادت های دفاع مقدس و خاطره شهدا کمرنگ نشود.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

 

قزوین_به‌ گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حشمتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در نشست خبری هفته دفاع مقدس در بیان وجه نامگذاری دفاع مقدس اظهار داشت: اولین مولفه آن اطاعت پذیری از یک مجتهد دینی به نام ولایت مطلقه فقیه می‌باشد که در دفاع مقدس دیدیم همه مردم از ولایت اطاعت کردند.

 

وی در ادامه افزود: مولفه دوم ایجاد فضای امن برای بروز شعارهای انقلاب بود که بستری فراهم شد تا آرمان‌های انقلاب را به جهانیان اعلام کنیم.

 

حجت الاسلام حشمتی ادامه داد: سومین موضوع تثبیت انقلاب و فراهم شدن زمینه صدور انقلاب بود که با دفاع مقدس به جهانیان فهماندیم که این انقلاب پابرجاست.

 

 وی اضافه کرد: چهارمین مولفه پالایش عناصر ضد انقلاب بود و دفاع مقدس مانند یک غربال عمل کرد.

 

 حشمتی در ادامه اظهار داشت: دفاع مقدس داستان یک نسل زنده، پرنشاط، به روز و روشنگر است، جوانانی که چشم گوششان به دهان ولی فقیه زمان بود و از آن اطاعت می‌کردند و دفاع مقدس راهی بود برای رسیدن به معنویت دینی.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک تاکید کرد: رسانه‌ها بایستی پای کار بیایند و تلاش کنند تا رشادت‌های دفاع مقدس فراموش نشود.

 

وی گفت: دشمن ذهن جوانان ما را با بمباران تبلیغاتی، هدف قرار داده است تا خاطره دفاع مقدس را از اذهان آنها پاک کند، لذا در فضای نوینی که وجود دارد باید نهایت استفاده را نمود تا خاطره شهدا کمرنگ و فراموش نشود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار