رزمندگان و ایثارگران افتخارآفرینان این نظام و انقلاب هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سرخه گفت: رزمندگان و ایثارگران افتخارآفرینان این نظام و انقلاب هستند و افتخار ما این است که ادامه دهندۀ راه شهدا و ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۲۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

در آستانه هفته شکوهمند دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت علی(ع) در خطبه ۲۷نهج البلاغه در اهمیت جهاد می فرماید: جهاد دری است از درهای بهشت که این درب روی هر کسی به راحتی باز نمی شود. رزمندگان و ایثارگران که توفیق حضور در هشت سال دفاع مقدس را داشتند؛ مصداق این بیان زیبای امیرالمومنین(ع) هستند.

او افزود: دلیر مردانی مثل شما که هشت سال در جنگ سخت با ایستادگی و مقاومت خود اجازه ندادند خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود، بدانند ایستادگی و مقاومت هنوز ادامه دارد و امروز در شرایط جنگ نرم با جهاد تبیین و امید آفرینی با دشمن مقابله کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: شما افتخار آفرینان این نظام و انقلاب هستند و افتخار ما این است که ادامه دهندۀ راه شهدا و ایثارگران هستیم و با ادامۀ این راه نورانی می‌توانیم از دستاوردهای نظام ولایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

فرزین خاطرنشان کرد: فرماندهی هشت سال دفاع مقدس به عهده عارف برجسته، حضرت امام خمینی(ره) بود که جنگ ما را با سایر جنگ ها متمایز می کرد و قطعاً عامل پیروزی همین ایمان و تقوا و معنویت های رزمندگان و مسؤلین ما بود.

او در ادامه اضافه کرد: اگر بعد از گذشت چند سال در مقابل تمام ابر قدرت ها استوار ایستادیم و هر روز پیشرفت می کنیم، لطف خداوند، عنایت شهدا و ایثارگری و جانفشانی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار