پیشکسوت دفاع مقدس:

رهبری داهیانه امام راحل، عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود

مهدی صادق احمدی پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت یکی از عوال پیروزی در جنگ تحمیلی را رهبری داهیانه امام راحل دانست.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۰۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی مهدی صادق احمدی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع گفت:یکی از عوامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی رهبری داهیان امام راحل (ره) بود که از ما و کشور ما دفاع کردند.

وی افزود :این رهبری در شرایطی رخ داد که تازه انقلاب رخ داده بود و ارتش از هم پاشیده بود و سپاه تازه تشکیل شده بود به همین دلیل بود که امام به این مسئله پی برد که با این نیروی مسلح نمیتوان مقابله کرد و باید خود مردم وارد عرصه شده و دشمن را شکست دهند.

وی خاطر نشان کرد :محبویت و نفوذ معنوی امام یکی از ابعاد شخصیتی ایشان بود و ما در تاریخ جنگ می بینیم که در زمان های مختلف دستورهایی را صادر می کنند و رزمندگان هم به خاطر این نفوذ کلام امام تمام تلاش و همتشان را عملی می کردند و به دشمن فهماندند که کلام امام عملیاتی می شود.

صادق احمدی یاد آور شد :قاطعیت و پیشبینی امام در دوران جنگ مسئله ای است که در سخنرانی ها و مصاحبه خبری خود نسبت به آینده جنگ و انقلاب ،بیان داشته اند و گفتند آینده جنگ با ماست و ما حکومت اسلامی را تشکیل خواهیم داد.

وی تاکید کرد :دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آماده ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس تمام رزمندگان است تا بتواند این ارزش ها را به نسل های آینده منتقل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار