برگزاری بیش از یکصد برنامه در هوراند همزمان با هفته دفاع مقدس

تبریز- فرمانده سپاه هوراند از برگزاری بیش از یکصد برنامه در هفته دفاع مقدس به منظور ظهور و بروز توان، اراده و دستاورد انقلاب اسلامی با محوریت شعار(در راه فتح قله‌ایم) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۶۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی عابدینی در نشست خبری ضمن قدردانی از خبرنگاران و گروه های تولید محتوا در انعکاس توانمندی های انقلاب اسلامی، بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تأکیدکرد.
 
وی افزود: این گنجینه بزرگ‌ در تمام شئون زندگی ما جاری و نکات بسیاری در آن نهفته است که اگر هنرمندانه استخراج شود ثمره آن به همه آحاد مردم خواهد رسید و نباید اجازه دهیم روح دفاع مقدس در جامعه بدست فراموشی سپرده شود، زیرا اگر این موضوع تحقق یابد دچار خسران خواهیم شد.
 
عابدینی از استفاده حداکثری ظرفیت های موجود در هوراند و ادارات مربوطه در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: تجلیل از رزمندگان و خانواده های شهدا و جانبازان(طرح رهروان شهدا)، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌های شهدا بصورت محله محور و مدرسه محور، میز خدمت مسئولان،نشست های مختلف روشنگری و بصیرتی، برگزاری گشست رضویون و ایست بازرسی، دیدار نخبگان علمی با
 
فرمانده سپاه هوراند و دیدار با امام جمعه، زنگ مقاومت، اعزام گروه های جهادی پزشکی و عمرانی و آبادی، رژه خودرویی، سخنرانی پیش از خطبه و اکران فیلم های متناسب با هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این هفته است. 
 
عابدینی پیروی از سخنان رهبر انقلاب دفاع مقدس را از مهم ترین و بزرگترین نیاز های انقلاب اسلامی خواند و با ذکر گوشه‌هایی از برکات دفاع مقدس در میدان‌های مختلف چهل سال اخیر تأکید کرد: آن عزتی، اعتماد به نفسی، احساس اقتداری که از ناحیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی معنویت رزمندگان ما و جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اسلامی ما احساس شد و توانست آن حادثه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عجیب و شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیز - یعنی پیروزی در دفاع مقدس و شکست نخوردن در مقابل تهاجم این همه دشمن - را رقم بزند، آن خصوصیات، آن خصلتها، برای ملت ما، برای کشور ما، یکی از بزرگترین نیازهاست.
 
وی در پایان با اشاره به جایگاه دفاع مقدس گفت: ارزش و جایگاه دفاع مقدس به این دلیل بالا است که تحت پرچم ولایت فقیه رخ داد و باید همه جامعه با تاثیرپذیری از دفاع مقدس به حمایت از ولایت فقیه بپردازند.
 
نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه در اتاق جلسات سپاه هوراند برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار