اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین، در آذرشهر برگزار شد

تبریز- همزمان با روزهای پایانی فصل تابستان، اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین با سخنرانی فرماندار آذرشهر، فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش و با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان ردهای بسیج و اعضای طرح ها در سالن شهید عبدلی این شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۶۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، فرماندار آذرشهر با تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از درس های بزرگ دفاع مقدس نیروسازی بود و امروز جوانان ما، بیش از پیش، باید از فرهنگ غنی دفاع مقدس ،الگو گیری کنند

محمودیان افزود: امروز جامعه ما به جوان تراز انقلاب نیاز دارد جوانی که تمدن ساز باشد و در این راستا همه دستگاههای دولتی، باید در اجرای طرح نوجوانه های صالحین، همراه سپاه و بسیج و آموزش و پرورش باشند و مثل یک عامل بازدارنده عمل کنند.

اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین، در آذرشهر برگزار شد

وی نقش قرآن را در معرفت افزایی جوانان مهم خواند و خاطر نشان کرد: قرآن کریم کتاب تمامی امت ها و ملت هاست و جامعه ما در سایه انس با قرآن و عمل به آن، یکی از زنده ترین و پویاترین جوامع دنیاست و آرامش و آگاهی جامعه ما، در سایه حضور جوانان در کلاس های تربیتی و معرفتی است

 فرمانده سپاه آذرشهر نیز در این آیین ضمن تبریک هفته وحدت و تقدیر از عاملان طرح تابستانی جوانه های صالحین گفت: تربیت جوان مومن پای کار انقلاب، رسالت مهم بسیج و اموزش و پرورش است.

اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین، در آذرشهر برگزار شد

ولی حقیقت خاطر نشان کرد: برای ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی، انسان هایی باید در تراز این انقلاب، انسانهایی با استقامت و ظرفیت بالا، تربیت شوند .

وی تلاش دشمنان را در جهت عدم تحقق این مکتب انسان ساز، مهم توصیف کرد و گفت: اگر این جهاد و شاخص های دینداری در جامعه ما تداوم دارد و اگر در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت شده است همه در سایه مکتب تربیتی عاشوراست

حقیقت ضمن تشکر از معاونت تعلیم و تربیت سپاه و افزود: تابستان امسال طرح نوجوانه های صالحین با هدف بهره مندی از ایام فراغت و در جهت رشد و تعالی بسیجیان، در قالب ۳۸ طرح ، ۸ طرح موفق تر و ۲ طرح ویژه، با همکاری سپاه و بسیج و آموزش و پرورش، به صورت موفقیت آمیز اجرا شد.

 مدیر آموزش و پرورش نیز مقوله تربیت را مهم خواند و گفت: امروز اگر گرفتار مشکلات و آسیب های اجتماعی هستیم برای این است که از تربیت غافل شده ایم و علت ان عدم ارتباط تنگاتنگ اولیاء با مدارس است .

امان زاده با اشاره به اینکه امروز روش های تربیتی عوض شده خاطر نشان کرد: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب، تلاش مضاعف می طلبد و باید به روش های تربیت دانش آموزان در فضای مجازیف مجهز باشیم .

این مراسم با اجرای گروه تواشیح یاسین دارالقران سراج، اجرای رزمی کاران پایگاه فدائیان سیدالشهداء و  تجلیل از طرح های فعال و نمونه و برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی ، خاتمه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار