امام جمعه تبریز:

هدف استکبار از جنگ تحمیلی سقوط انقلاب اسلامی نوپا بود

تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به تحمیل جنگ توسط صدام علیه کشورمان، گفت: هدف استکبار از جنگ تحمیلی سقوط انقلاب اسلامی نوپا بود.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۷۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، جوانان از اسلام و ارزش های آن، نظام جمهوری اسلامی، حجاب و عفاف، قرآن، نماز، روزه و حج دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته باید اهداف و ارزش های دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید تبیین شود، اظهار کرد: اگر صدام به کشور ما تسلط پیدا می کرد دیگر چیزی به عنوان کشورهای منطقه مطرح نبود و رژیم صهیونیستی به واسطه شکست جمهوری اسلامی بر منطقه مسلط می شد.

حجت الاسلام  مطهری اصل با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان و انفجار وسایل ارتباطی رزمندگان مقاومت، گفت: این جنایت‌ها نشانگر اضمحلال و به خط پایان رسیدن این رژیم است.

وی ادامه داد: صهیونیست ها چنان ذلیل و پست شده اند که نمی توانند رودروی حزب الله لبنان، یمن و عراق بایستند بنابراین در وسایل ارتباطی آنان مواد منفجره کار گذاشته اند.

حجت الاسلام  مطهری اصل با بیان اینکه این رژیم به خط پایان رسیده است، اظهار کرد: به زودی شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار