60 عنوان برنامه با شعار «در راه فتح قلّه ایم» در سرخه برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای 60 عنوان برنامه، همزمان با هفته دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قلّه ایم» در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوران هشت ساله ی دفاع مقدس، دوران اوج افتخارات ملت ایران است. این دوران، دوران تحمیل یک جنگ بین المللی همه جانبه به ملت ایران بود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت و آن را به حمله صرف حزب بعث به کشورمان فرض کرد.

در راستای بزرگداشت این ایام سراسر افتخار و شکوه، سرهنگ پاسدار محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تبریک تقارن این ایام پرافتخار در تاریخ جمهوری اسلامی با هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) اظهار کرد: این افتخار را داریم چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس را با شعار «در راه فتح قلّه ایم» از روز شنبه 31 شهریور، باهدف نکوداشت این روز و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران کشور و بویژه 3000 شهید استان سمنان، 200 شهید شهرستان و شهید عباس فیض، شهید شاخص استان برنامه ها برگزار خواهد شد.

او ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و رزمندگان، رزمندگانی که در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ ایران و جمهوری اسلامی به ثبت و ضبط رساندند و منشأ حرکات همه آزادی خواهان عالم شد، افزود: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان و دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری دستگاه های اجرایی و نیروهای مردمی، برپایی برنامه های متنوعی را پیش بینی و ان شاءالله به مدد الهی در غالب 60 عنوان برنامه در زمینه های فرهنگی، هنری، نظامی، سازندگی و محرومیت زدایی، ورزش و تربیت بدنی و امنیتی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اجرای 60 عنوان برنامه در طول هفته، اضافه کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریورماه بطور سراسری، رژه نیروهای مسلح در سطح کشور برگزار می شود، نواختن زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس شهرستان، اکران فیلم سینمایی «قلب رقّه»، (روایتی از نفوذ مدافعان حرم در قلب داعش) همراه با یادواره شهدای مدافعان حرم در فرهنگسرای باران شهرستان، بیست و ششمین یادواره 200 شهید شهرستان در پنجم مهرماه در جوار گلزار شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بالای 70 درصد در غالب رزمایش «رهروان شهدا»، دیدار با جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، افتتاح طرح آبرسانی به باغ های روستای اسدآباد، توزیع 100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، جشنواره فرهنگی- ورزشی در غالب «جام شهید عباسعلی فیض» و برپایی میقات صالحین و گردهمایی بسیجیان در نماز جمعه برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

ادهم اضافه کرد: همچنین ویژه برنامه گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با عنوان «دفاع و مقاومت از دیروز تا امروز» با سخنرانی تصویری رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه‌ ۴ مهرماه در جوار گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار خواهد شد،علاوه بر برنامه های متنوع پیش بینی شده در این برنامه از تعداد ۲۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران شهرستان‌ تجلیل به عمل خواهد آمد.

او تصریح کرد: امیدواریم مجموعه برنامه های اجرایی در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت این ایام، اثرگذار باشند. همچنین برنامه های متنوع دیگری همچون یادواره شهدای خانگی، کوهپیمایی، سواد رسانه، گشت های رضویون، راهپیمایی شبانه، پیاده روی خانوادگی، میثاق با شهدا، قصه گویی جنگ، کتابخوانی با محوریت شهدا و فلسطین نیز به اجرا درخواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت یاد مردم مظلوم غزه و فلسطین و مقاومت آنها که برگرفته از روحیه سلحشوری و مقاومت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ماست. جنایت وحشتناک و نسل کشی آشکار رژیم و گروه تروریستی غاصب صهیونیستی را برعلیه این مردم محکوم و اعلام می داریم همچون رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پای کار مردم عزیز منطقه در مقابل جنایتکاران ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار