خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با همسر یکی از شهدای غائله کردستان در ابتدای انقلاب؛

وظیفه ما این است طوری قدم برداریم که رفتار، کردار و گفتار ما همانند شهدا باشد

همسر شهید اکبر رضایی یادآور شد: در دوران پس از جنگ، وظیفه ما این است طوری قدم برداریم که رفتار، کردار و گفتار ما همانند شهدا باشد و در خط آنها حرکت کنیم.  
کد خبر: ۹۶۲۸۸۳۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

همسر شهید اکبر رضایی، که اولین شهید 55 هوابرد در غائله کردستان از شهرستان فسا بوده است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:  سال 1359 و در اوایل آغاز جنگ تحمیلی بود که همسرم به شهادت رسید.  


وی با تاکید بر اینکه باید پا جای پای شهدا بگذاریم، افزود: در زمانی که شهدا نیستند باید اصطلاحا سنگر حمایت از نظام و کشور را حفظ کنیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود.  


همسر شهید اکبر رضایی یادآور شد: در دوران پس از جنگ، وظیفه ما این است طوری قدم برداریم که رفتار، کردار و گفتارما همانند شهدا باشد و در خط آنها حرکت کنیم.  

وی با بیان اینکه اگر خدایی ناکرده دشمن دچار حماقتی شده و به گوشه ای از خاک کشور جسارت کند، با پاسخ سخت، کوبنده و همه جانبه مردم  مواجه می شود، گفت: مردم همچنان پای نظام و انقلاب  ایستادند تا آخرین قطره خون خود از نظام و انقلاب حمایت می کنند.  


 همسر شهید اکبر رضایی یادآور شد: برادر بنده جانباز جنگ تحمیلی 70 درصد است که بحمدلله همچنان با تمام مشکلات جسمی که دارد، شاغل است و این حرف را بارها و بارها از او شنیدم که اگر روزی جنگی علیه میهن اسلامی مان به راه بیندازند، باز هم به جبهه رفته و از وطن دفاع می کنم.  


وی خاطرنشان کرد: مردم ایران برای پیروزی انقلاب و پس از آن در دفاع مقدس هزینه زیادی با جان و مال و ناموس خود پرداخت کردند که باید از خون هایی که ریخته شده با تمام وجود دفاع کنیم.  


  همسر شهید اکبر رضایی با اشاره به نقش ارزنده بسیج در هماهنگ کردن نیروهای مردمی علیه دشمنان در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: بسیج با پشتیبانی از نیروهای نظامی در زمان جنگ کمک زیادی کرد و هم اکنون نیز در صحنه سازندگی و آبادانی کشورقدم های ارزشمندی برداشته و برمی دارد.  
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار