خبرهای داغ:

اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع)

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور تعدادی از نوجوانان و جوانان بسیجی به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان هفتکل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، حجت الاسلام والمسلمین فرزاد مولایی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان هفتکل گفت: اردوی زیارتی باعث تقویت روحیه معنوی و ارتقاء سطح معرفت و آگاهی جوانان و نوجوانان نسبت به معارف اهل بیت (ع) به ویژه کسب فیض از روشنایی‌های معارف حضرت ثامن الحجج (ع) می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل و برگزاری تجمعات اردویی، دارای دو رکن و هدف اساسی می‌باشد که اولاً رفاقت، همدلی و الفت در بین بچه‌ها بیشتر شده و ثانیاً سبب ایجاد انرژی و توان مضاعف خواهد گردید که این دو رکن موجب ارائه خدمات بهتر، با روحیه بالاتر در بین جوانان و نوجوانان خواهد شد.

مولایی در ادامه افزود: پس از اولین زیارت و عرض ادب خدمت امام رضا (ع)، در جمع نوجوانان و جوانان به بیان نکاتی از معارف و شناخت امام و همچنین بیان سخنانی از بزرگان در مورد کسب روزی در محضر امام پرداختیم.

وی اظهار داشت: همان طور که می‌دانیم، اردو یکی از فعالیت‌های تربیتی است که نسبت به آن سفارش زیادی شده و می‌تواند با بهره‌گیری از روش‌های غیرکلامی به ارائه مفاهیم تربیتی بپردازد و مطالب و مفاهیم را در افراد درونی کند.

مولایی در پایان گفت: دقت در آیات الهی، دیدن حقایق صحنه‌ها، حضور در فعالیت‌های اجتماعی، مشاهده فیلم و نمایش و ... می‌توانند انواعی از لحظه‌های تربیتی را مهیا کنند که فرد با دیدن آن‌ها خیلی سریع‌تر و راحت‌تر به منظور تربیتی و هدف مورد نظر دست می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار