خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج |

فردا عشایر کدام مناطق کشور در رژه پایتخت حضور دارند؟

۱۸ استان عشایر نشین به نمایندگی از اقوام و عشایر در رژه ۳۱ شهریور تهران مشارکت می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۴۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سایر نیروهای مسلح بسیجیان عشایر به نمایندگی از اقوام و عشایر در رژه ملی ۳۱ شهریور تهران مشارکت می کنند.

سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: این عزیزان از ۱۸ استان عشایرنشین کرمانشاه، کردستان، ایلام ، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان ، خوزستان ، بوشهر و کفن پوشان ورامین هستند.

سعیدی اظهار کرد: از آنجائیکه رژه ۳۱ شهریور امسال همزمان شده با میلاد نبی مکرم اسلام و هفته وحدت ، انشاء الله عشایر و اقوام با حضورشان یک بار دیگر، عزت، عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در کنار سایر رژه نیروهای مسلح به نمایش خواهند گذاشت .

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: در کنار انگیزه الهی مردم، وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب بود، امروز هم رمز بقاء، تداوم، استمرار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در وحدت بیش از پیش همه اقوام، مذاهب و آحاد مردم است.

سعیدی اشاره کرد: علی رغم اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دسیسه ها و امکانات و تکنولوژی های در اختیار تلاش کرده اند که مردم را نسبت به ارزش های دینی، انقلابی و دفاع از انقلاب و آرمانهایش بی انگیزه کنند، اما به لطف الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی، امروز آحاد مردم علی الخصوص جوانان عزیز عشایر، در بالاترین سطح انگیزه و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و ولایت قرار دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار