به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس:

پیام فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

پیام فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته شکوهمند و افتخارآفرین دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته شکوهمند و افتخارآفرین دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: روح بلند و طیبه شهدای والا مقام دفاع مقدس را گرامی می‌داریم آنانی که با نثار خون خود عزت را به سرزمین شهیدان هدیه دادند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این آب و خاک کردند


این بیانیه می‌افزاید هفته دفاع مقدس یادآور ایام طلایی عمر پا برکت انقلاب اسلامی است که چشمان جهان شاهد شکست متحدین شرق و غرب علیه ایران اسلامی بود. ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با ایستادگی شگفت انگیز خود نه تنها توانست روی پای خود بایستد بلکه زمینه تشکیل قدرتمند جبهه مقاومت اسلامی در اقصانقاط دنیای اسلام شد.


این پیام می‌افزاید هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیم فرزندان جوانمرد و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی است که باید لحظه به لحظه آن برای نسل امروز یادآوری و بازشناسی شود تا آنان امروز بدانند که قدرت‌های پوشالی سلطه‌گر دنیا در برابر اراده مستحکم و ایمان بلند و محکم فرزندان خمینی کبیر قدرتشان چون تار عنکبوت سست و بی‌پایه بود و عظمت مردان ایران زمین عبرت بزرگ تاریخ معاصر شد.


در این پیام آمده است تردیدی نیست که دفاع مقدس دانشگاه عظیمی است از دفاع جانانه ملت ایران و نکات درس آموز زیادی در دل این تحصیلگاه نهفته است و باید توسط پیشکسوتان و پدید آورندگان این لحظات طلایی برای نسل‌های امروز آینده بازخوانی شود.


امروز شهداء دفاع مقدس به عنوان طلایه‌داران و خالقان بزرگ دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی هستند که باید به عنوان اصلی‌ترین نماد عزت اسلامی و قدرت معنوی ملت ایران برای نسل امروز بیش از پیش به عنوان قهرمانان جاوید نام این سرزمین بازشناسی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار