فرمانده سپاه آذرشهر:

اهالی رسانه بازگو کننده ارزش های دفاع مقدس باشند

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر؛ گفت: وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس برای نسل های آینده و حال حاضر می باشد و اصحاب رسانه با نقش آفرینی درست و انقلابی خود، می توانند در مقابله با استکبار جهانی نقش موثری داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۷۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

اهالی رسانه بازگو کننده ارزش های دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی داشت  44 مین سالگرد هفته دفاع مقدس  و تقارن آن با هفته وحدت، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام عنوان کرد.

 وی گفت: اگر امروز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده ایم، اگر امروز سپاه و ارتش در اوج قدرت و اوج اقتدار هستند به پشتوانه دعای خیر مادران و پدران شهدا و به برکت دفاع مقدس و خون پاک شهداست.

حقیقت با اشاره به اینکه پیروزی ما از دفاع مقدس شروع  و تا جنگ هیبریدی دشمن  تقابل وموفقیت ها ادامه دارد افزود: جنگ دوران 8 سال دفاع مقدس  تجربه ای ارزشمند برای ما در جنگ ترکیبی امروز  است و اگر امروز محصول دفاع مقدس ما شهید حججی ها و لندی ها و .. است پیام آن این است که فرهنگ دفاع مقدس عمق یافته و تولید قدرت کرده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و ۴۰۰ شهید شهرستان آذرشهر و تبریک چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، درتشریح برنامه های این هفته گفت: امسال بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار محوری « در راه فتح قله ایم» در سطح شهرستان، برگزار خواهد شد. 

رئیس ستاد گرامیداشت مراسمات ملی و مذهبی شهرستان برنامه دیدار با ائمه جمعه شهرستان، گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، محافل روایتگری و جهاد تبیین، نشست صمیمی فرمانده سپاه با وابستگان، نشست های تبیینی دفاع مقدس ، نمایشگاههای عکس، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی  و برگزاری یادواره شهدا و آبروی محلات، افتتاح پروژه های عمرانی و قابل افتتاح بسیج، میز خدمت، جشن های هفته وحدت، توزیع بسته های معیشتی، نواختن زنگ مقاومت، محافل قرآنی، از دیگر برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه های انقلاب صرف بسیج و سپاه نیست و وظیفه همه مسئولان و آحاد مردم است که در جهت تبلیغ و ترویج دفاع مقدس و ایجاد امید در جامعه، تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار