خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج حقوق دانان شهرستان کبودراهنگ

همدان- جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج حقوق دانان شهرستان کبودراهنگ با موضوع بررسی و تصویب پیشنهاد تاسیس انجمن‌های تخصصی حقوقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج حقوق دانان شهرستان کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج حقوق دانان شهرستان کبودراهنگ با حضور اعضا، با موضوع بررسی و تصویب پیشنهاد تاسیس انجمن‌های تخصصی حقوقی برگزار شد.

موضوع اصلی جلسه، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص پیشنهاد تاسیس سه انجمن تخصصی حقوقی شامل انجمن حقوق زن و خانواده با هدف بررسی و تحلیل مسائل حقوقی مرتبط با زنان و خانواده و ارائه راهکارهای مناسب، انجمن حقوق فضای مجازی با هدف مطالعه و بررسی ابعاد حقوقی فضای مجازی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در این حوزه و انجمن فقه و مبانی حقوق با هدف مطالعه و بررسی مبانی فقهی حقوق و تطبیق آن با قوانین جاری کشور بود.

پس از ارائه گزارش‌ در خصوص هر یک از انجمن‌های پیشنهادی و انجام بحث و تبادل نظر علمی، هیئت اندیشه ورز با اکثریت آرا با تاسیس این سه انجمن تخصصی موافقت کرد. همچنین، مدیران پیشنهادی هر یک از انجمن‌ها به عنوان مدیران قطعی انتخاب شدند.

در ادامه نیز مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان هر یک از انجمن‌ها و سایر اعضای هیئت اندیشه ورز تشکیل شود تا نسبت به تدوین اساسنامه‌های جامع و دقیق برای این انجمن‌ها اقدام کند. همچنین، زمانبندی مشخصی برای انجام مراحل قانونی ثبت این انجمن‌ها تعیین شد.

تاسیس این انجمن‌های تخصصی گامی مهم در راستای ارتقای سطح علمی و عملی حقوق‌دانان شهرستان، ارائه خدمات تخصصی به جامعه، و همچنین برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های مختلف حقوقی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار