مسجد ولی‌عصر (عج) سرخه میزبان برنامه قرآنی علی حب نبی (ص)

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی ویژه برنامه قرآنی علی حب نبی (ص) همزمان با هفته وحدت در مسجد ولی عصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۹۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و حضرت امام جعفرصادق (ع)، برنامه قرآنی علی حب نبی (ص) در مسجد ولی‌عصر (عج) سرخه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، اداره تبلیغات اسلامی و کانون انتظار مسجد اجرا شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه قرآنی علی حب نبی (ص) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، قرائت قاریان برجسته استان و قاریان نوجوان همراه با تقدیر از اعضای طرح مسیر سعادت  در مسجد ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

او با اشاره به برپایی دو رویداد فرهنگی در قلب این محفل قرآنی، افزود: اهدای هدایای اعضای طرح مسیر سعادت با مساعدت فرزند شهید عنایت و تجلیل از مسوول دفتر کانون انتظار از جمله برنامه ها بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری کلاس قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در مسجد گفت: حلقه صالحین ویژه پیشکسوتان پایگاه و مسجد، کلاس احکام باحضور حجت الاسلام والمسلمین نطنزی ویژه کودکان و نوجوانان و اردوی تفریحی ویژه افراد شرکت کننده در طرح مسیرسعادت از دیگر برنامه ها در آستانه هفته دفاع مقدس بوده است.

فیض با اشاره به بازدید مسئولین تربیت آموزش بسیج سپاه ناحیه سرخه از فعالیت پایگاه و کانون انتظار، بیان داشت: ویزیت رایگان نمازگزاران و اهالی محله باحضور دکترعلیجانی به مناسبت هفته وحدت با همکاری خانه هلال آقاعلی چال انجام و در پایان از کودکان و نوجوانان فعال در خانه هلال محله تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار