آیین افتتاح مسجد امام جواد (ع) در محله عمار یاسر مشهد+ فیلم و عکس

همزمان با هفته وحدت مسجد امام جواد (ع) در محله عمار یاسر مشهد با حضور خیرین مسجد ساز، جمعی از مسئولین، اهالی محله، فرمانده و بسیجیان حوزه شش ناحیه مالک اشتر مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۱۴۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

مراسم افتتاح مسجد امام جواد (ع) در محله عمار یاسر مشهد+ فیلم+ عکس

کد ویدیو

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، محمد ابراهیمی عضو هیات امنا این مسجد گفت: در ایام مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع)، مسجد امام جواد (ع) در محله عمار یاسر مشهد با حضور خیرین مسجد ساز، جمعی از مسئولین، اهالی محله، فرمانده و بسیجیان حوزه شش ناحیه مالک اشتر مشهد افتتاح شد. این مسجد به عنوان یک مرکز فرهنگی و مذهبی جدید، فضایی مناسب برای برگزاری مراسمات دینی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌آورد.

وی افزود: ساخت مسجد امام جواد (ع) با همکاری و همت خیرین مسجد ساز و اهالی محله، به سرانجام رسید. ما تلاش کردیم تا این مسجد به عنوان یک مرکز فرهنگی و مذهبی، نیاز‌های جامعه را برآورده کند.

ابراهیمی ادامه داد: از انتخاب زمین و طراحی اولیه تا مراحل ساخت و تأسیسات، همواره سعی کردیم تا بهترین کیفیت را در نظر بگیریم. با استفاده از مصالح با کیفیت و نظارت دقیق، این مسجد به یک مکان زیبا و امن برای عبادت تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: قصد داریم با برگزاری کلاس‌های آموزشی، مراسم مذهبی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، جوانان را جذب کنیم و مسجد امام جواد (ع) را به مرکزی پویا و فعال تبدیل کنیم که همه اهالی محله بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

مراسم افتتاحیه با حضور خیرین مسجد ساز، جمعی از مسئولین، نمازگزاران مسجد برگزار شد و با استقبال گرم اهالی محله همراه بود. این مسجد به عنوان یک نماد از همبستگی و وحدت در جامعه، امید به آینده‌ای روشن و پر از برکت را در دل مردم زنده کرد. مسجد امام جواد (ع) با طراحی زیبا و امکانات مناسب، به عنوان یک نقطه تجمع برای اهالی محله و همچنین زائران مشهد مقدس شناخته خواهد شد.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار