خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

پاسداران، بسیجیان و مسئولین ادارات به دیدار امام جمعه شهر مرودشت رفتند

پاسداران، بسیجیان و مسئولین ادارات همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار امام جمعه شهر مرودشت رفتند.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۹۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان و مسئولین ادارات به دیدار امام جمعه شهر مرودشت رفتند. 

سرهنگ پاسدار شعبانی نیا فرمانده سپاه مرودشت دراین دیدار اظهار داشت: طبق فرموده‌ی مقام معظم رهبری ما باید عظمت این واقعه را باید شناخت و آن را به جهانیان معرفی کرد. نیاز به تبیین دفاع مقدس داریم. در هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی در جهت تبیین این واقعه عظیم است.

او گفت: بالغ بر ۶۰۰ برنامه در این هفته توسط سپاه ناحیه مرودشت و حوزه های مقاومت بسیج با محوریت معرفی دفاع مقدس به قشر جوان و نوجوان با شعار محوری «در حال فتح قله ایم» در هفته جاری اجرا خواهد شد.

 سرهنگ شعبانی نیا برنامه های هفته دفاع مقدس مجموعه سپاه و بسیج را شرح و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره های سرود، اکران فیلم های فاخر در زمینه دفاع مقدس، توزیع کمک های مومنانه، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، استماع سخنان گهربار مقام معظم رهبری به صورت همگانی، از جمله برنامه های پیش بینی ده در این هفته است.

به گفته وی، اجلاسیه شهدای مرودشت و تبیین دفاع مقدس در مدارس ویژه دانش آموزان و برنامه های متنوع دیگر در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام خاوری امام جمعه شهر مرودشت گفت: عموم پیامبران الهی برای مسئله توحید و بندگی خداوند و نفی بندگی غیر خداوند مبعوث شده اند. پیامبران الهی تنها خواسته‌ای که از مردم دارند همین مسئله بوده است. همچنین وصیت ائمه اطهار علیهم السلام نیز همین بوده است.

او گفت: جنگ هشت ساله ما نیز در همین راستا بوده است که دشمن هدفش بندگی غیر خدا بود که ما در مقابل آنان ایستادیم و در صحنه های جنگ تحمیلی هر چیز که دیدیم جز اطاعت و بندگی خدا نبود.

حجت الاسلام خاوری گفت: رزمندگان دفاع مقدس در این هشت سال جهت اعتلای شعار «لا اله الا الله» همه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و مقاومت کردند، و اراده خداوند نیز این بود کسانی که در راهش جهاد می کنند پیروز شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار