خبرهای داغ:
سردار سرلشکر محسن رضایی؛

ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر جبهه ی استکبار جانانه ایستادند/ جبهه مقاومت در آستانه پیروزی بزرگ

ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر جبهه ی استکبار جانانه ایستادند/ جبهه مقاومت در آستانه پیروزی بزرگ
سردار سرلشکر محسن رضایی گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر جبهه ی استکبار و ایادی آنها جانانه ایستاد و سربلندشد.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۳۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسج لرستان سردار سرلشکر محسن رضایی در همایش سنگرسازان بی سنگر لرستان با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس،جهادگران جهاد سازندگی را مجاهدین فی سبیل الله خواند و اظهار داشت: مجاهدین  در دوران هشت سال دفاع مقدس در قبل،حین و بعد از عملیات نقش آفرین بودند.

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا یاد آور شد:  ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر جبهه ی استکبار و ایادی آنها جانانه ایستاد و سربلندشد. 

وی افزود: جبهه استکبار در  اولین سالهای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریک صدام حسین جنگی نابرابر را به ایران اسلامی تحمیل کردندو امروز هم با تحریک نتانیاهو و رژیم جعلی اسرائیل به دنبال کشاندن ایران به یک جنگ منطقه ای هست که البته ایران اسلامی و جبهه ی مقاومت با تدبیر رهبر معظم انقلاب ضمن پاسخ قاطع به جنایت های رژیم صهیونیستی اجازه نخواهند داد این سگ زنجیری هر کجا بخواهد وارد شود.

 سردار رضایی خاطر نشان کرد: ملت ایران گوش به فرمان ولایت است و در برابر همه ی دسیسه های دشمن ایستاده اند.

وی اظهار داشت: امروز راهبرد اصلی جمهوری اسلامی  ایذران ، اتحاد در داخل و شکل گیری امت در خارج است.

سردار سر لشکر رضایی تصریح کرد: ایران اسلامی و جبهه ی مقاومت در گام سوم  پس از موفقیت در جنگ نظامی و تحریم های اقتصادی در آستانه یک پیروزی بزرگ است  که نتیجه ی این پیروزی ،آزادی کل منطقه ی غرب آسیا و خروج آمریکا و ایادی آن از منطقه است.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار