خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

دشمن در پی تحریف دفاع مقدس و تغیر جای جلاد و شهید است / رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و وحدت مردم رمز پیروزی دفاع مقدس شد

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: دشمنان ما با طرح ریزی یک جنگ ترکیبی تمام عیار به دنبال تغییر آرمان ما در دفاع از مظلوم و محکومیت اقدامات ظالمین منطقه غرب آسیا هستند و یکی از اهداف جنگ شناختی دانش آموزان هستند.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۵۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

مراقب باشید جای شهید با جلاد عوض نشود/ مراقب ایمانتان باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم آیین نواختن زنگ ملی ایثار و مقاومت در مدرسه عترت شهرستان گرگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی به دانش آموزان گفت: آنچه امروز توسط وحوش صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان رخ می دهد یک نسل کشی گسترده و فاجعه انسانی است که مصداق بازر نقض حقوق بشر است اما مدعیان دموکراسی و آزادی ما را ناقض حقوق بشر می دانند لذا شما دانش آموزان عزیز مراقب باشید جای جلاد و شهید توسط دشمن در ذهن شما تغییر نکند.

سردار ملک با بیان این که نزدیک به 8 سال آمریکایی ها صدام را مجهز کردند و با حمایت های گسترده خود باعث حمله ارتش بعث به کشور شدند گفت: ما در دفاع مقدس در برابر یک دنیا ایستادگی کردیم و در انتهای جنگ از 18 ملیت و کشور مستقل اسیر جنگی داشتیم که رسما مزدور صدام بودند و برای ارتش بعث می جنگیدند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار کرد: دشمنان ما با طرح ریزی یک جنگ ترکیبی تمام عیار به دنبال تغییر آرمان ما در دفاع از مظلوم و محکومیت اقدامات ظالمین منطقه غرب آسیا هستند و یکی از اهداف جنگ شناختی نیز دانش آموزان هستند.

فرمانده سپاه نینوا افزود : در ابتدای جنگ خطای محاسباتی موجب شد صدام در 31 شهریور سال 59 اعلام کند کمتر از چند روز جنگ را به نفع خود خاتمه می دهد اما آنچه که موجب برهم زدن نقشه های صدام شد ، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و وحدت مردم ایران اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز بیش از 36 سال از پایان دفاع مقدس می گذرد و کسی خبر از ابرقدرت هایی که در جنگ به دنبال نابودی ما بودند ندارد اما نهال نوپای جمهوری اسلامی در دهه 60 ، امروز به درختی تنومند تبدیل شده است و این اراده الهی را نشان می دهد.

ملک شاهکوهی در پایان خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت : فزندان عزیز ایران بدانید آنچه باعث پیروزی ما دفاع مقدس شد تجهیزات نظامی نبود بلکه ما در جنگ به واسطه ایمان راستین شهدا و رزمندگان به اراده حق تعالی و آرمان های اسلام ناب محمدی پیروز شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار