زنگ وقف در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

زنگ وقف با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه، در مدرسه یاوران مهدی(موقوفه مسجد امام حسین(ع)) و دبیرستان حضرت مهدی(عج) شهرستان زاهدان همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون و دبستان دخترانه ۱۲ بهمن شهرستان ایرانشهر نواخته شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۲۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در سومین روز از هفته گرامیداشت سنت حسنه وقف، زنگ وقف با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه، علما و مسئولین استانی در مدرسه یاوران مهدی (موقوفه مسجد امام حسین(ع)) و دبیرستان حضرت مهدی(عج) شهرستان زاهدان همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون و دبستان دخترانه ۱۲ بهمن شهرستان ایرانشهر نواخته شد.

 

همچنین دو نشست تخصصی وقف با سخنرانی حجت الاسلام اشرفیان در جمع دانش آموزان و معلمین و طلاب حوزه علمیه حضرت نرجس (س) برگزار شد.

 

نشست تخصصی وقف در جمع طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع)، دیدار مسئولین و کارکنان اوقاف با معاون سیاسی استاندار و دیدار با خانواده شهدا و واقفین از دیگر ویژه برنامه های هفته وقف در اولین روز مهرماه می باشد.

 

گفتنی است؛ ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) روز گذشته شنبه ۳۱ شهریورماه با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان و رئیس اداره زاهدان در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار