نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت ، در مدارس آذرشهر

تبریز- زنگ مهر و مقاومت،در سال تحصیلی جدید با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی، در واحد مقاومت دخترانه حجاب منطقه آذرشهر نواخته شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۷۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام رشتبری در این آیین ضمن گرامیداشت 44 مین سالگرد هفته دفاع مقدس، گفت:  تمامی قدرت‌های شرق و غرب در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل انقلاب نو پای ما صف کشیدند و نتوانستند بر ایران اسلامی غلبه کنند.

وی افزود: امروز وظیفه شما دانش آموزان حفاظت از دست آوردهای انقلاب و دفاع مقدس است و باید به دنبال علم و معنویت باشید و آن راتقویت کنید.

 نماینده مردم تبریز آذرشهر اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکلات دانش آموزان در مدارس گفت: ما نباید در مدارس، شاهد کلاس های کانکسی باشیم و رفع مشکلات رفاهی دانش آموزان، کمبود فضای آموزشی، خروج نخبگان  و المپیاد ی ها از کشور باید در اولویت باشد.

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت ، در مدارس آذرشهر

علیرضا نوین، افزود: باید به مدارس دولتی اهمیت داده شود و در بحث عدالت اجتماعی  مدارس دولتی تقویت شوند .

وی یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: امروز آرامش و امنیت ما در سایه مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و حاصل خون شهداست .وباید در حفاظت از این دستاوردها کوشا باشیم.

محمودیان؛ فرماندار آذرشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،از دانش آموزان خواست سالتحصلی جدید را با جدیت آغاز کنند .

این مراسم با حضور، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده فراجا، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین شهرستانی، اعضای انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان در مدرسه حجاب ، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار