فرمانده سپاه آذرشهر:

پیشکسوتان جهاد و شهادت، سرمایه های مادی و معنوی سپاه هستند

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر در نشست صمیمی خود با وابستگان سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت، ضمن تبریک اعیاد هفته وحدت، و گرامیداشت 44 مین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان سپاه را سرمایه های مادی و معنوی سپاه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۹۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجانشرقی، ولی حقیقت در نشست صمیمی خود با  وابستگان سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت، گفت: وابستگان سپاه در گام اول انقلاب، پیروزی انقلاب و دوران طلایی دفاع مقدس برای تداوم و قدرت دادن به آهنگ انقلاب تلاش کردند و در آن برهه موثر و نقش آفرین بودند.

وی خاطر نشان کرد: وابستگان سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» را در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی عملی و تفسیر کردند و نشان دادند وعده های خداوند، وعده های صادق است و جنگ 8 ساله نشانگر همین موضوع است.

 حقیقت فرهنگ دفاع مقدس را الگویی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین و غزه عنوان کرد و گفت: امروز دشمن در تلاش است فرهنگ دفاع مقدس را خدشه دار کند و ضرورت دارد که پیشکسوتان جهاد و شهادت، در گام دوم انقلاب، در مساجد، پایگاهها و محلات، نقش آفرینی و مثل دفاع مقدس، راهبری کنند.

پیشکسوتان جهاد و شهادت، سرمایه های مادی و معنوی سپاه هستند

این مراسم با حضور حجت الاسلام صمددوخت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سروان پاشازاده مسئول حفاظت اطلاعات این ناحیه، در حسینیه این ناحیه همراه با خاطره گویی و مدیحه سرایی و  صرف صبحانه، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار