گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی امداد،بهداشت، درمان بسیج جامعه پزشکی آمل جهت اعزام به کشور لبنان برای کمک به درمان مجروحان حادثه تروریستی آمادگیخود را اعلام میدارد.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۰۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس اقوامی آملی "مدیر بسیج جامعه پزشکی و مسئول قرارگاه جهادي و پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی آمل"  گفت: درخواست های متعددی از سوی جهادگران سلامت شهرستان هزارسنگر جهت اعزام به کشور لبنان باهدف کمک به درمان مجروحان حادثه تروریستی داریم و اعلام آمادگی می کنیم که باتمام ظرفیت همچنان که درمواکب اربعین حضور یافتیم با استفاده ازاین ظرفیت درصورت نیاز طلایه داران خدمت جهادی بسیج جامعه پزشکی این شهرستان  مشتاقانه و با افتخار آماده حضور در کشور لبنان برای خدمت می باشد.

وی با محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب  و کودک‌کش صهیونیستی و شریکش، شیطان بزرگ آمریکا در کشور لبنان که عامل به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مسلمانان در حادثه انفجار برخی دستگاه‌های ارتباطی همراه مردم شد، افزود : تیم های بهداشتی ودرمانی بسیج جامعه پزشکی آمل هرگونه همکاری و همراهی در ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی و پرستاری با همکاری مراکز درمانی دولتی وخصوصی  به مجروحان در شهرستان هزارسنگر نیز آماده هستند.

اقوامی تاکید کرد: بسیجیان طلایه داران جهادگر آمل درقالب تیم های درمانی نیز آمادگی کامل جهت اعزام به کشور لبنان را دارند.

مدیربسیج جامعه پزشکی آمل با بیان اینکه قطعا این قبیل جنایت‌های کوربشری ، نشان‌دهنده خباثت رژیم صفاک و اشغالگر صهیونیستی است که هیچ حد و حدود قوانین حقوق بشر را نمی‌شناسد، تصریح کرد: بی شک اینگونه جنایت‌هایی سند بی زاری در افکار جوامع بین المللي از این رژیم جنایتکار و زمینه وحدت بین مسلمانان جهان خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار