خبرهای داغ:
سرهنگ خدامرادی خبر داد

برگزاری پویش جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای دانش آموزان کم برخوردار به همت معاونت آماد سپاه انصارالحسین(ع) همدان

همدان-جانشین معاونت آماد سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری پویش جمع آوری کمک‌های نقدی این مجموعه برای تامین البسه و لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۴۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
برگزاری پویش جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای دانش آموزان کم برخوردار به همت معاونت آماد سپاه انصارالحسین(ع) همدان

سرهنگ خدامرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پویش جمع آوری کمک‌های نقدی این مجموعه در راستای تامین البسه و لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار برگزار شد.

وی افزود: در این پویش که به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی صورت گرفت، مبالغ قابل توجهی توسط همکاران مجموعه آماد در سطح استان جمعآوری شد.

جانشین معاونت آماد سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: در این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه که با نام مبارک شهید «حاج حسین همدانی» و در آستانه یادواره فرماندهان و ۲۶۷ شهید آماد و پشتیبانی انجام شد، مبالغ  با همکاری مدیران به حساب مدارس مشخص شده واریز شد.

وی ادامه داد: در این هماهنگی صورت گرفته، مقرر شد مدیران  مدارس مشخص شده به صورت فصلی گزارشی از وضعیت این دانش آموزان به نماینده معاونت آماد ارائه داده تا در صورت نیاز این پشتیبانی توسط همکاران مجموعه آماد استان استمرار داشته باشد.

خدامرادی تصریح کرد: همچنین قرار است این دانش آموزان با عنوان «امیدهای آینده همدان» در مراسم تشریفات یادواره شهدای آماد حضور داشته باشند تا از لحاظ اجتماعی نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار