فرمانده سپاه ناحیه لردگان؛

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست
سرهنگ سعیدی گفت: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۸۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان،  با تبریک فرخنده موالید با عظمت  پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی،این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

وی، ادامه داد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس، از مدرسه و دانشگاه و حوزه، لباس هجرت و جهاد به تن پوشیدند و به دفاع از کشور پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می‌شود که توان علمی کشور ارتقاء پیدا کند و مطمئنا دانش افزایی در همه زمینه‌ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت، و استقلال و آزادی ایران اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دو صد چندان خواهد کرد.

سرهنگ سعیدی، گفت: امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز، با پیروی از آموزه‌های گران سنگ دوران دفاع مقدس، و با تکیه بر توانمندی‌ها و استعداد‌های خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند و با درک دقیق شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار