جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید «کرمانی» گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند و ملت قهرمان ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهدا و شما خانواده‌های معزز هستند.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۹۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه بازدید از خانواده طلبه شهید «حسن کرمانی» همراه با خاطره گویی مادر شهید با حضور سردار پاسدار عسگری جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان و جمعی از مسئولین این شهرستان در منزل شهید انجام شد.

سردار عسگری جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در این دیدار گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران برای نسلی که جنگ را ندیده مایه افتخار و موجب روحیه مضاعف برای خدمت به نظام مقدس و کشور است چراکه شهدا و ایثارگران جهاد با دست خالی را به ما نشان دادند.

وی در این دیدار با تقدیر از زحمات مادران همه شهدا، دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه برای خود و همرزمانش عنوان کرد و گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهدا و شما خانواده‌های معزز هستند.

سردار عسگری تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، شنیدن خاطرات از زبان مادر، همسر و اولادشان و جویای احوال و زندگیشان شدن، همانطور که مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده‌اند مایه ایجاد خیر و برکت در زندگی خودمان می‌شود ضمن اینکه تکریم مقام شهدا ادای دین به آنان و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداست.

گفتنی است طلبه شهید حسن کرمانی در تاریخ ۱۳۳۹/۷/۶ در شهرستان آشتیان متولد شد و در ۱۳۶۵/۱۰/۲۰ در عملیات کربلای ۵ جاویدالاثر شد و بعد از ۱۲ سال در تاریخ ۱۳۷۷/۶/۱۲ پیکر مطهرش شناسایی و به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار