خبرهای داغ:
عباسی‌کیا خبر داد

کمک ۵۲ میلیون تومانی گروه‌های جهادی حوزه حضرت‌خدیجه (س) همدان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار

همدان-مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: به مناسبت سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس مبلغ ۵۲‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی برای رفع نیازمندی‌های دانش آموزان کم‌برخوردار پرداخت شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۰۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
کمک ۵۲ میلیون تومانی گروه‌های جهادی حوزه حضرت‌خدیجه (س) همدان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار

سپیده عباسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راستای فلسفه زیبای بسیج سازندگی و تفکر ارزشمند جهادی در حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار ۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی برای رفع نیازمندی‌های دانش آموزان کم‌برخوردار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم اهدای این بسته‌های لوازم‌التحریر بستر‌ساز ادامه تحصیل و افتخارآفرینی این دانش آموزان برای ایران اسلامی شود، ابراز کرد: در این راستای گروه‌های جهادی دانش آموزان کم برخوردار را به نحوی که عزت آنها حفظ شود شناسایی کردند و با توجه به نیاز آنها کمک‌های خود را اهدا کردند.

مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با بیان اینکه این مبلغ توسط ۶ گروه جهادی پایگاه‌های عطیه، اسما، حدیث، پنج تن آل عبا (ع)، شهیده سرداریان و هاجر برای رفع نیازمندی‌های دانش آموزان پرداخت شده است، گفت: خدمت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحسین برانگیز و خداپسندانه است.

وی با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی به دانش آموزان کم برخوردار خاطرنشان کرد: تهیه لباس فرم برای یک دانش‌آموز به ارزش ۶۰۰ هزار تومان، تهیه کفش برای پنج دانش‌آموز به ارزش ۳ میلیون تومان، کمک نقدی خرید لوازم‌التحریر ۱۱ دانش آموز به ارزش ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، کمک به انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان به ارزش ۲ میلیون تومان، ۵۰ بسته لوازم تحریر و ۱۶ عدد کیف به ارزش ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از اقدامات گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار